torsdag den 7. april 2011

Zumba - nu med aerobicstemning

Så har jeg prøvet zumba. Ja, jeg var ligesom nødt til at prøve det, nu hvor alle snakker om det. :-)

Jeg har ikke noget at sammenligne med, så jeg ved ikke, om det jeg har prøvet var kvalitet eller ej.

Det positive:

- Det var en udfordring for mig, idet min koordinationsevne ikke er supersej
- Når man er inde i trinene, så kan man godt få pulsen op
- Det var sjovt at prøve noget helt nyt
- Der var kun piger, men både unge og knap så unge og alle gjorde deres bedste
- Jeg kan godt lide at danse

Det negative:

- Underviseren var meget "aerobic" agtig i sin undervisningsstil
- Stemningen var mere aerobic end dans
- Jeg fik ikke pulsen op, fordi jeg havde travlt - med tungen i mundvigen - at forsøge at følge trinene
- Det var ikke hårdt styrkemæssigt - men jeg var som sagt heller ikke helt med

Jeg er ikke blevet bidt af zumba. Men det var skægt at prøve.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar